Top Picture
 

Ipsos KMG Hakkında

 

Tutkulu Araştırmacıların ve Araştırmanın Evine, Ipsos KMG’ye hoş geldiniz..!

 

Kendisini tutkulu araştırmacıların ve araştırmanın evi olarak tanımlayan Ipsos KMG, TÜİK’den sonra ülkemizin en fazla araştırmacıya sahip olan kuruluşudur. Deneyimli araştırmacıları ile müşterilerinin işlerini geliştirmeleri için, ilk yaratıcı aşamadan, marka / hizmet / ürün gelişme evrelerine kadar olan tüm süreçte ileri araştırma araçlarıyla, yüksek kalitede çözüm üretir. Ipsos KMG, hızlı tüketim, perakende, dayanıklı tüketim, sağlık, teknoloji, finans, otomotiv, medya, turizm ve daha pek çok alanda müşterileri ile çözüm ortağı olarak çalışır.

 

Ipsos KMG, Türkiye’nin ilk “online” araştırma kütüphanesinin kurucusudur ve birçok araştırmasını burda paylaşır (www.ipsos.com.tr). İki yılda bir Türkiye’nin en geniş kapsamlı yaşam trendleri araştırmasını akademisyenlerin kontrolünde gerçekleştirir.

 

Ipsos KMG, uzmanlık alanlarına dayalı bir organizasyon yapısına sahiptir;

 

Tüketici Panelleri: Tüketicinin değişken ve çok boyutlu bir kitle olduğunu göz önüne alarak sabit bir örneklemi (Hane Tüketim Paneli, Sigara Paneli, İletişim Paneli) çok boyutlu ve düzenli olarak inceler.

 

Medya Araştırmaları:  Okuyucu / izleyici / dinleyici  profili çıkarma, mecra pazar payının belirlenmesi ve takip edilmesi, radyo dinleme ve diğer mecra tüketim davranışlarının ölçümlenmesi, segmentasyon, program değerlendirme , okuyucu / izleyici / dinleyici memnuniyeti, markalaşma ve rakiplere göre konumlandırma, konsept testleri ve pazarlama ve iletişim ölçümleri gibi çalışmalar gerçekleştirir.

 

Perakende Ölçümü ve Araştırmaları: Ipsos KMG pazarlama araştırması konusundaki uzmanlığını perakende pazarlama ve satış bilgisi ile birleştirerek müşterilerine, düzenli satış&dağıtım ölçümünden, uzmanlaşmış araştırmalara kadar geniş bir yelpazede hizmet verir.

 

Ipsos Marketing: Ipsos tarafından geliştirilen birçok yenilikçi ürün ile müşterilerinin pazarlama faaliyetlerinde ihtiyaç duyabilecekleri, özel araştırma ve yöntemlerle stratejik çözümler sunar.

 

Ipsos ASI: Reklam araştırmaları kapsamında çok yönlü hizmeti sunan Ipsos ASI bölümü, müşterilerinin reklamları ile ilgili en doğru kararları almasına yardımcı olur ve reklam yatırımlarının en fazla geri dönüşü sağlamasına katkıda bulunur.

 

Ipsos Loyalty: Çalışanlar, iş ortakları, bayiler ve müşteriler gibi tüm iş paydaşlarının sadakatlerini artırmaya odaklı entegre ürünleri ile firmaların iş başarılarına katkı sağlamaktadır. Bu bağlamda müşteri, çalışan memnuniyeti, gizli müşteri çalışmaları gibi “Memnuniyet Ölçümleri (CSM) ile Satınalma ve Müşteri İlişkileri verisinin (CRM) birleştirilmesiyle” oluşturulan günümüzün en ileri araştırma yaklaşımlarını sunar.

 

Ipsos KMG Sağlık Araştırmaları Bölümü ile hekimlerin ve hastaların etki alanlarını ve fikirlerini ortaya çıkararak, ilgili şirket ya da kurumların, birçok pazarlama sorularına çözüm ve alternatifler sunar.

 

Ipsos KMG Kalitatif Araştırmalar Bölümü düşünceyi farklı yollarla irdeleyerek, esinleyerek ve katalize ederek müşterilerin dünyasına farklı bir pencere açar.

 

Ipsos KMG Sosyal Araştırmalar Enstitüsü, Türkiye’de sosyal ve siyasal araştırmaları yeni ve kurumsal bir düzeye çıkarmak amacıyla; profesyonel kurallarla hareket eden, güçlü araştırma altyapısı ve uluslararası bilgi birikimi ile alanındaki bağımsızlaşma, şeffaflaşma, kurumsallaşma yönündeki dönüşüm sürecine öncülük eder.
 

Ipsos KMG

 
 
E-posta
 
Şifre

  Şifremi unuttum

 
 
 
Left Picture